Lisanne en Marjolein naar India

Nog maar 17 dagen!!

Een half jaar geleden ontstonden de serieuze plannen om naar India te gaan. Nu is het gewoon bijna zover, over 17 dagen vliegen wij naar INDIA!! We hebben echt onwijs veel zin om aan dit avontuur te beginnen.Voordat we vertrekken willen wejullie via onze weblogalvast een kijkje geven in hoe onze reis zal gaan verlopen.

We vertrekken op 20 juli vanaf schiphol naar Dubai. VanafDubai vliegen we naar Chennai. In Chennai zullen we ongeveer 3,5 dag blijven.In deze dagen zullen wij de stad verkennen en al een beetje kennis maken met de cultuur. Op 24 julireizen we naar een nog zuidelijker gelegen stad in India, Madurai. Hiergaan we naar het Hallelujah Childeren Home,waar we drie en een halve week zullen verblijven. We kijken heel erguit naar het contact met de kinderen daar!

In detail ziet ons vliegschema er als volgt uit:

Vliegschema

17-08-2011 Madurai-Chennai 16.50-18.00

18-08-2011 Chennai-Dubai4.15-6.45

Dubai-Amsterdam 8.25-13.30

Opbrengst

We zijn echt onwijs blij met het bedrag watnu op de rekening staat van ons projectje.Heel veel lieve mensen hebben er vertrouwenin dat wij in India veel mooie dingen kunnen gaan doen voor de kinderen inhet kindertehuis.Wij zijn hier natuurlijk heel erg dankbaar voor.Dat wij de kinderen kunnen gaan helpen zalveel mooie momenten opleveren.Tijdens onze reis willen wij deze momenten met jullie delen via onze weblog.

Op dit moment staat er bijna 1500,- euro op de rekening!!

Bezoek van Ignatcimuthu

Aanstaande woensdag krijgen wij thuis bezoek van Ignatcimuthu samen met Kees van Lent.Ignatcimuthu is dedirecteurvanThe Sevai Society. Het kinderthuis in Madurai, waarwij heen gaan, behoort tot deze organisatie.Kees van Lentheeft ons met dit kindertehuis in contact gebracht. Op deze mannier komen we alvast een beetje in de stemming. WIj kijken naar deze avond uit!

Voor ons wordt het nu aftellen. En het wordt tijd voor de laatste voorbereidingen. We houden jullie op de hoogte!!

Melissa Koot

Ha Lisanne en Marjolein, wat een goed vooruitzicht, zeker nu jullie geslaagd (Lisanne maar liefst 3x!) & over zijn. Ik volg jullie graag op jullie mooie weblog.
Liefs van Melissa

Nelle

Heej!

wat een ontzettend mooi bedrag, echt fantastisch, daar kun je echt wat substantieels mee doen. Ik vind het een facebook berichtje waard. Misschien kan Ignacimuthu jullie vast wat ideeen geven om over na te denken. Heel erg veel plezier alvast, ook met de voorpret! En jullie kunnen trots zijn op jezelf!

Groetjes! Nelle