Lisanne en Marjolein naar India

Het is zover!!!!!!

Wij vertrekken vandaagom 15.30 naar India!! De koffers zijn gepakt en onze rugtassen staan klaar.. We hebben er onwijs veel zin in! We laten weer van ons horen als we in India zijn. We zullen daar morgencohtend om half negen lokale tijd aan komen. Het tijdsverschil tussen Nederland en India is +3,5 uur.

Jullie horen van ons!!

melissa

Goeie reis, geniet van het avontuur!

Gea en Hans

Lisanne en Marjolein,

Een heel goede reis gewenst en we zijn erg benieuwd naar jullie verhalen.
Vergeet vooral niet ervan te genieten.

Hans Bonsen

Het avontuur gaat beginnen :-)
Ik ben benieuwd naar jullie belevenissen. Veel plezier!

Huub en Monique

Lieve meiden, jullie zijn nu echt op reis! Het uitzwaaien was erg gezellig met alle familie en vrienden die er waren. Ook waren er emoties, maar dat is niet meer dan logisch. Heel veel mooie ervaringen wensen we jullie. We zijn erg trots op jullie! Liefs pap, mam, Tobias en Jurriaan.

Elsowina

Wat een fantastisch gevoel moet dat zijn als jullie eenmaal het vliegveld in India achter je hebt gelaten... Goed idee om ons op deze manier op de hoogte te houden! Ik wens jullie succes & vooral ook plezier daar en alle achterblijvers hier veel plezier bij het lezen van jullie interessante, ontroerende en leuke verhalen!

Marius en Annemiek

Viel tegen zeker he Emirates?
Tjaa verkeerde airline (geintje).

Heel veel plezier. We gaan de site in de gaten houden!